onsdag 22. august 2018

Hurum buldrekonkurranse 2018

Etter suksessen på Sandspollen for to år siden, samt diverse forespørsler om gjentagelse, forsøker jeg i år igjen å avholde en uhøytidelig buldrekonkurranse på Hurumhalvøya. Hensikten er å forsøke å holde liv i buldringen her ute. 

Tanken er å avholde konkurransen på forskjellige felt hver gang, og i år er det Nærsnes sin tur. 

Datoen er søndag 14. oktober

Program:
12:00 Oppmøte Gartnerveien 23B (Parkering langs Sundbyveien)
12:30 Start konkurranse, avmarsj til skogen
16:00 Slutt konkurranse, målgang Gartnerveien 23B
16:30 Kåring av vinner og premieutdeling
17:00 Slutt


De som vil være med kan sende meg en melding på facebook så skal jeg sende invitasjon til eventen der. Invitasjonen kan også videresendes. Alle kan være med så lenge de bekrefter deltakelse ved å trykke "going" på facebookeventen. All deltagelse foregår på eget ansvar. 

Blir det dårlig vær så blir det avlyst (annonseres på facebookeventen).


Frem mot konkurransen tar jeg sikte på å pusse opp så mange av linjene som mulig, men det vil sikkert være mose igjen til konkurransen, så ta gjerne med stålbørste og piassava.




Buldringen på Nærsnes foregår hovedsaklig på bratte sva, så her er det mer krimp, fotarbeid og hud enn rå bissestyrke som skal til for bestigning.

Konkurranseregler, kart og tickliste legges ut i egen post 
på facebookeventen når jeg ser hva jeg rekker å rense. I år blir det imidlertid ingen justering for ferdighetsnivå i poengberegningen slik det var sist.

Fører finnes her: https://27crags.com/crags/naersnes

Alle deltakere oppfordres til å registrere sine bestigninger på 27crags.com i etterkant eller under konkurransen.

Mvh
Jørgen Bryn Henriksen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar